Shop Mobile More Submit  Join Login
Nuptup- A NUZLOCKE Funeral by SarahKahlan Nuptup- A NUZLOCKE Funeral by SarahKahlan
Little more sad then planned ^^; i was trying out new things and it kinda turned weird .-. ah well
Jared, if fanarts are getting a little annoying, i can stop any time :D
::THIS IS TOTALLY NOT MY USUAL ART STYLE... JUST SAYIN'::
I drew jared (ProJared) from memory so sorry if he looks weird ^^;
--------------
i rushed the end because i wanted to get it done before the stream was over, i will go back in soon and fix it ^^
Add a Comment:
 
:icondistortedsweeper:
Distortedsweeper Featured By Owner Sep 17, 2014
(Rises and salutes).
Reply
:icondarkomen94:
DarkOmen94 Featured By Owner Sep 26, 2013
The saddest fu--ing ending of a let's play I have ever seen by Jared, and a sad picture commemorating it. by you. Both awesome by the way. :)
Reply
:iconorchero17:
Orchero17 Featured By Owner Aug 23, 2013
This is amazing :D must have taken you forever to finish drawing it. Are you going to do another one when he finishes his Nuzlocke or anything?
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Aug 23, 2013  Student General Artist
haha thanks :D it did take me longer than it should have to finish this but it was fun ^_^. I dunno if i would make another one though because i've drawn him so many FAs that it has probably gotten annoying by now ^^; but if i do, hopefully it will look a lot better than this one 
Reply
:iconlefiath:
lefiath Featured By Owner Aug 6, 2013  Professional Interface Designer
Nuptup cannot die, it is not logical!
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Aug 7, 2013  Student General Artist
This is correct
Reply
:iconmrflamingtoast:
Mrflamingtoast Featured By Owner Jul 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
nuptup must survive....
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Jul 28, 2013  Student General Artist
he will... forever and always...
Reply
:iconganon2:
ganon2 Featured By Owner Sep 17, 2013
Nuptup almost did die.  But the game decided Nuptup deserved another chance and froze so Jared had to redo the Fuschia Gym.
Reply
:iconprofessorlawl:
ProfessorLawl Featured By Owner Oct 28, 2013
The game? No. Nuptup decided to freeze reality and twist it to Her Will! For she is NUPTUP! DESTROYER OF WORLDS!!
Reply
:iconsilversunset23:
silversunset23 Featured By Owner Jul 17, 2013
Did Jared ever catch a Growlithe? I don't remember...
Reply
:iconganon2:
ganon2 Featured By Owner Sep 17, 2013
Yes, he eventually did!
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Jul 18, 2013  Student General Artist
NOPE~ growlithe is  just laughing in the corner because he ran away
Reply
:iconchaosnite5:
ChaosNite5 Featured By Owner Jul 3, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Awesome, though didn't Xanatos and Drubble evolve into Jolteon and Hpyno when they died?
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Jul 3, 2013  Student General Artist
yes, and so did Quip and many more, i just really wanted to make Nuptup an oddish so i made everything first evolution ^^
Reply
:iconchaosnite5:
ChaosNite5 Featured By Owner Jul 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I know and cool makes sense actually in the picture
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Jul 4, 2013  Student General Artist
Thanks ^^!!
Reply
:iconmbaerstudios:
MBaerStudios Featured By Owner Jun 29, 2013  Student Digital Artist
;n; It's so...sad. ;n;
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Jun 30, 2013  Student General Artist
I know... hopefully it will continue sometime soon though!
Reply
:iconashurathecoyote:
AshuraTheCoyote Featured By Owner Jun 5, 2013
*salutes* r.i.p those brave pokemon! QnQ Quip was my fav!
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Jun 5, 2013  Student General Artist
:worship: they will be missed TT^TT aaaaand.. how'd you find this so long after i posted it ^^;?
Reply
:iconashurathecoyote:
AshuraTheCoyote Featured By Owner Jun 5, 2013
i just started watching the nuzlock challenge and was bored so looked up nuptup in da to see what came up and this was it XD NUPTUP!!!!
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Jun 5, 2013  Student General Artist
oh haha :D that's cool! i hope jared does more nuzlocke soon!
Reply
:iconashurathecoyote:
AshuraTheCoyote Featured By Owner Jun 5, 2013
yeah X3 im gonna start a nuzlock on my emerald eventually
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner Jun 5, 2013  Student General Artist
yeah, i wanted to start one on one of my original pokemon games... eventually ^^;
Reply
:iconashurathecoyote:
AshuraTheCoyote Featured By Owner Jun 5, 2013
haha ^^ yeah its gonna be fun XD
Reply
:iconbryanpamyupamyu:
BryanPamyuPamyu Featured By Owner May 19, 2013  Student General Artist
im a guy btw sarah that is anime
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner May 19, 2013  Student General Artist
-__- stfu bryan, not accepting my adorable polar bear
Reply
:iconshico752:
Shico752 Featured By Owner May 14, 2013
Poor Jared, if only he did the way I did I had my started fight level 3 and 4 until it was like 20 took forever but he never died

Good work I like The Growlithe and very angry Diglett
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner May 14, 2013  Student General Artist
.____. that sounds so tedious ^^; and thank you! my personal favorite is Xanatos (eevee)not giving a shit ;)
Reply
:iconblazeingdark:
blazeingdark Featured By Owner May 12, 2013
we shall always walk with you, in life and in death. .. Listen, and hear our voices
Reply
:iconsarahkahlan:
SarahKahlan Featured By Owner May 12, 2013  Student General Artist
Forever and always, you will be in our hearts. As we are in yours. The skys hold our faces, but our souls rest with you.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 570 × 1262




Details

Submitted on
May 12, 2013
Image Size
207 KB
Resolution
570×1262
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,342 (2 today)
Favourites
36 (who?)
Comments
31
Downloads
1
×